nedelja, 3. maj 2009

Nekaj dni me ne bo

Kakor se vidi v zadnjem tednu, ni nobenih novih objav.
Enostavno se je vse skupaj tako obrnilo, veliko dela v službi, lepo vreme, prazniki, golaž..., ko pridem domov, pa se mi nekako ni ljubilo. Sicer je pa itak praznično vzdušje, nihče ne dela, zakaj bi potem jaz :)

Žal bo suša z novimi članki še vsaj en teden saj, na moje veselje, potujem v London. Vračam se v soboto in takrat se ponovno lotim pisanja. Upam na kakšno novo blogarsko okrepitev, saj bi mi pomoč sila prav prišla. Zato ob tej priložnosti ponovno pozivam vse, ki imate znanje ali izkušnje in ste jih pripravljeni deliti z drugimi, napišite to na naš blog!!!
Dnarja, profita, dobička je ogromno tam zunaj, če bomo strnili naše butice skupaj, nam ga bo uspelo lažje čim več skup nagrebsti. Torej, javite se vsi zainteresirani na moj mail: lunca10@gmail.com

Do novega čitanja vas lepo pozdravljam in čim več pipov :)))