nedelja, 12. julij 2009

Forex roboti - FapTurbo - 4.del in konec

Da zaključim vso zgodbo....

Forex roboti, odvisno od srečne roke izbora, so relativno dober pripomoček za delanje dobička. Ne priporočam ga popolnim začetnikom ali tistim, ki so nagnjeni k pretiranemu optimizmu. Forex roboti imajo svoje prednosti in tudi veliko pomankljivosti in pasti, v katere se lahko nepazljivi hitro ujamejo in izpraznijo svoj račun. Poznam kar nekaj takšnih, poznam, pa tudi takšne v Sloveniji, ki so iz nekaj 1000€ naredili nekaj 10 ali 20.000 dobička.


Jaz že nekaj časa uspešno uporabljam FapTurbo in mi stalno dela dobičke. Ne sicer velike, vendar vsak pip je dobrodošel. Odločil sem se namreč za najmanj tvegane nastavitve, ki pa enostavno delujejo.V primerjavi z ostalimi je cenovno najbolj dosegljiv, glede na njegov učinek je cena zanemarljiva. Hitro se ga naučiš uporabljati, najboljše pa je, če vas nekdo, ki ga pozna bolje, vodi in opozarje na pasti in napake, ki jih veliko začetnikov naredi in temu posledično prehitro obupa in s tem zapravi priložnost za potencialne dobičke.

Vsem tistim, ki mogoče razmišljate o nakupu roboteka, imate možnost moje brezplačne pomoči in uvajanja v uspešno delo. Kontaktirajte me ali pišite na: platina66@gmail.com