nedelja, 12. julij 2009

Forex roboti (2. del)


... da nadaljujem, kjer sem v 1. delu končal :)

Torej, ko je robotek bil končno inštaliran na mojem računalniku, sem začel z intenzivnim testiranjem. FapTurbo robot ima 2 osnovna načina trgovanja in en kup nastavitev za vsak način (podrobno o tem bom mogoče kdaj drugič, če bo interes).

Prvi način se imenuje SCALPER MODE in deluje le ob urah minimalne valatilnosti, torej ponoči!

Drugi način je pa LONG THERM MODE in deluje 24h/dan.

Prvič, ko sem ga dal delat (scalper mode), sem naslednji dan, ko sem se zbudil, najprej seveda prečekiral uspešnost robotovega nočnega dela, in skoraj nisem mogel verjeti, SAMI POZITIVNI TREJDI!!! Natančno, 6 poslov v treh nočnih urah, vsi brez izjeme z dobičkom. Spomnem se, da se mi je na glas zasmejalo, ker iskreno povedano, to nisem pričakoval. Ok, sem si rekel, da ga vidimo naslednjo noč (scalper mode dela samo ponoči). Ponovim vajo naslednjo noč, zjutraj me seveda ponovno najprej odnese do računalnika, da vidim rezultate......in ponovno POZITIVA!!!!

Zopet je bilo 5 ali 6 poslov, ki jih je robotek naredil popolnoma sam preko noči in zopet dobiček!

V tistem trenutku sem roboteku že začel malo verjeti in tretjo noč, ko je ponovno delal dobiček, me to ni več presenečalo. Takrat sem se že začel malo poigravati z raznimi nastavitvami (do takrat je robotek delal na default nastavitvah). Želel sem ugotoviti njegove skrajne meje, pomankljivosti, in pasti, ki te lahko stanejo pozitive na accountu.


Vsako jutro, ko sem čekiral rezultate, se mi je bolj smejalo. Statistična projekcija mi je dala rezultat 90% pozitive in le 10% negative. Resnica je, da negativni posli, posamezno prinesejo večjo izgubo, kakor posamezni pozitivni posli, vendar, na sreči je negative malo in ga pozitiva z lahkoto pokriva.


Ok, to so bili testi vsi na DEMO računu. To je trajalo nekje 14 dni, ko sem se odločil, da je robotek zrel, da pokaže svoje kvalitete tudi na real računu. Z težkim srcem sem zaupal neki programski kodi, da upravlja z mojim fundamentom, pa čeprav sem ga nastavil na minimalno rizične nastavitve. Kakšni so bili rezultati ?


Prvo noč, robotek dela na real accountu in.....

naredi dobiček na vseh odprtih trejdih!!!!

Vendar, ker sem nastavil najbolj varne in "ziher" nastavitve, je bil povprečen dobiček na trejd 0.5€ (!!!?) Skupaj sem tako prvo noč zaslužil točno 5.90€ ;)

Ok, naslednjo noč, gremo na nož!

Rezultat naslednjega jutra je za spoznanje bolj spodbudno. Skupni profit 7.30€ ;)


V dveh nočeh dela na real accountu je robotek naredil 12 poslov brez izgube.

Resnica je tudi ta, da zaradi nenormalno "ziher" nastavitev tudi dobiček ni bil za v zvezde kovat.

Vendar, resnica je tudi takšna, da od takrat naprej robotek dela na mojem accountu s polno paro. Povprečen posel dela na vrednosti 0.5 lota, kar pomeni tudi občutno večje dobičke, kot na začetku :)))
Vendar, FapTurbo ni samo lepa zgodba o uspehu. Če si previden in dosleden se lahko resnično okoristiš z lepo zgodbo o tem robotu, če pa ne vidiš pravočasno vseh pasti, se pa lahko cela zgodba tudi tragično konča, kar se najprej vidi na obsegu tvojega bančnega računa.
se nadaljuje...