nedelja, 12. julij 2009

Forex roboti - 1. del

Zelo aktualno - Forex roboti !!!!

Odločil sem se, da enkrat za vselej izvem, ali so forex roboti natega ali pa kljub vsemu dobrodošla korist.

Pred tem, sem že nekaj časa delal na klasičnem pristopu do forex trgov. Pridno sem prebiral razne knjige, odeleževal sem se raznih delavnic, se samo-učil s pomočjo interneta in seveda gulil do onemoglosti razne demo accounte na računalniških platformah.

Torej osnove forexsa so mi jasne, poklicno se tudi sam ukvarjam z marketingom in prodajo, zato mogoče malo težje padem na leporečje odlično narejenih in marketinško dodelanih spletnih predstavitev, ki obiskovalce vabijo k nakupu forex robotov in (zelo) hitrem zaslužku.

Vendar sem se končno tudi sam odločil, da kupim robota in se sam prepričam, "kam pes taco moli". Takoj na začetku se ti pojavi že mogoče največji problem. Pojma namreč nimaš, katerega robota izbrati za nakup, saj jih internet premoren nekaj 100 ali celo še več. Resnično je zeloooo težko ločiti seme od plevela in najti tisto pravo.
Tukaj sem imel srečo, saj mi je nekaj znancev priporočalo forex robota , ki sliši na ime FapTurbo. Poleg prve informacije sem nato še sam temeljito preveril njegove reference. Pregledal sem precej raznih forumov, kjer se zbirajo uporabniki tega robota, celo direktno kontaktiral z nekaterimi, poskušal kritično ovrednotiti njihove komentarje in priporočila, skratka vse skupaj je šlo kar čez nekaj filtrov, da sem nakoncu dejansko sklenil, da bo ta robot tudi moj "testni zajček".

Ko sem ga končno prejel, sem na začetku mogoče bil celo prehud skeptik in sem vse skupaj jemal bolj za hec, kot pa zares. Vendar, bolj kot sem prebiral obsežna priložena navodila, začel z inštalacijo na platformo MT4 in prvimi testnimi trejdi, bolj me je vleklo noter. Zadeva mi je vse bolj postajala všečna, delno tudi logična. Zanimalo me je še samo, kako se bo vse skupaj obneslo na malo daljše obdobje in na bolj intenzivna testiranja?

Od tistega dneva naprej, je robotek moral delati 24h/dan, skupaj na cca. 20 grafih, 4 valutnih parih v dveh trgovalnih načinih.

Se nadaljuje....