petek, 8. april 2011

FapTurbo, rezultati testiranja za obdobje 30 dni

Končno sem se lotil bolj temeljitega testiranja avtomatične metode trgovanja (EA) FapTurbo. Veljavno licenco imam že kar nekaj časa, vendar jo že nekaj časa ne uporabljam. Ker sem v zadnjem času na nekaterih spletnih portalih zasledil, da je FapTurbo eden izmed najboljših avtomatičnih metod sploh narejenihn (??!), sem sklenil, da se temu tudi sam prepričam.

Kako sem testiral:
Nadgradil sem EA FapTurbo na zadnjo verzijo, trenutno dostopno (.v52). Poiskal na članskem forumu uradne priporočljive nastavitve . Določil grafe za naslednje valutne pare; eur/chf, gbp/chf, eur/usd, gbp/usd, usd/cad, eur/gbp, usd/chf (preizkušal sem na sedmih različnih parih).
Metoda trgovanja: po defaultu, scalping
Ura trgovanja: med 21h in 02h (gmt+1/2)
Čas testiranja 30 dni.
FapTurbo je deloval na VPS-ju, v načinu 24/4, petek ni bilo trgovanja.

Rezultati:
Skoraj vsi zgoraj navedeni valutni pari so po končanem testiranju izkazovali izgubo. V skupnem seštevku, kjer so bili zajeti vsi posli za vse pare, pa je bila izguba večja kot 500€.

Ugotovitev:
Kljub temu, da me FapTurbo že prej ni prepričal, sem želel tudi praktično potrditev, katera pokaže, da je način dela EA FapTurbo neučinkovit in zastarel. Vsem potencialnim kupcem močno odsvetujem nakup EA FapTurbo. Za vse, kateri želite podrobnejše podatke o delovanju FapTurb-a za obdobje 30 dni, na 7 valutnih parih, me kontaktirajte na mail.

Primerjava EA FapTurbo in EA RoboTek:
Rezultati niso primerljivi.
FapTurbo je v 30 dnevih naredil več izgube, kot RoboTek v celem letu 2011. FapTurbo je velikokrat na nivoju dneva naredil izgube, RoboTek v tem letu na nivoju dneva še ni naredil izgube.

poročilo in graf trgovanja in (ne)učinkovitosti EA FapTurbo