ponedeljek, 10. januar 2011

Po dolgem času lahko pričakujete nove objave

Najprej se morem opravičiti vsem tistim, ki sledite mojemu Blogu, saj se na tem naslovu nekaj časa ni dogajalo prav nič. Razlog tiči v moji preobremenitvi in pomankanju časa.

Z novim letom sem se organiziral malo drugače in tako mi čas dopušča, da se bo moj Blog nadaljeval v starem in že videnem ritmu. Odvisno od želja Vas brelcev, se bodo dodajali komentarji, najbolj aktualne teme, napovedi, razne analize, predlogi za delo na finačnih trgih in še vse kaj več. Sodelujte tudi sami s svojimi idejami in predlogi, katere sporočite na moj mail.

Najprej se bo pa začel naslednji krog Male šole Forexsa, na katero čakate že nekaj časa. Vsem vstrajno čakajočim se še enkrat opravičujem za občutno zamudo in vas hkrati pozivam, da obnovite (aktualizirate) svoje stare prijave (več si preberite v zgornji objavi).