petek, 11. junij 2010

Trgovanje na Forexu, v živo

V mesecu Juliju in naprej, se bo možno brezplačno povezati z mojo trgovalno platformo in v realnem času spremljati vse nakupne in prodajne posle, ki jih dnevno delam.

Možna bo tudi brzplačna povezava vaše trgovalne platforme z mojo, kar bo omogočalo, da se bodo enaki posli, ki jih bom jaz delal na moji platformi avtomatično odpirali/zapirali na vaši platformi. S tem boste lahko enostavno doma, v svojem fotelju spremljali trgovanje na Forexu in se tudi kaj naučili ali celo tudi kaj zaslužili. Predlagam, da preiskusite najprej na svojem demo accountu, kasneje, ko se sami prepričate, da je moje trgovanje zanesljivo, pa se lahko odločite tudi za real account trgovanje.

Vsi, kateri se boste želeli pridružiti TRGOVANJU NA FOREXu V ŽIVO, se morate prijaviti preko maila:  forex.svn@gmail.com